USR externi modemi

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Feb 1 15:05:48 CET 1997

Howdy!

> En vprasanje...Zakaj se mi na Sportsterju 33.6 VOICE (EXT) vedno znova
> spremeni glasnost, ko se modem resetira???

Tega sicer en vem, ampak vem pa, da to ni edina napaka teh modemov.
Ena bolj resna: ko modemu posljes 'ATZ' in se modem torej resetira,
pozabi tudi, s kaksno hitrostjo naj bi se menil z racunalnikom.
Postavi se na 38400.

Ce npr. zelis tak modem uporabljat kot dial-in modem, moras po
resetu modemu se kaj poslat (recimo 'ATI4'), da se zopet postavi na
pravo hitrost (recimo na 115200). Sicer bo racunalnik namesto 'RING'ov
dobil smeti ...

Peace!
  Mkx

--