USR Sportster 33.6 Voice & Linux

Dusan Matic dusan.matic na guest.arnes.si
Sob Feb 1 17:58:14 CET 1997

Ziv !

Imam sledec problem ... opazil sem, da mi pod Win95 izdatno hitreje deluje
WWW kot pa pod Netscapeom pod Linuxom ... Recimo .. Netscape potrebuje
ful velik casa, da nalozi njihov homepage, kar za Netscape pod Win 95 ne
morem trdit .. prenos pod win95 je skoraj vedno nad 2k/sek, pride pa tud
do 3k/sek ... Je imel kdo ze kaksne podobne probleme ?

Aja ... ifconfig mi pokaze kr lepo stevilo napak med prenos .. zato je
seveda prenos tako pocasen, ker modem zmanjsuje hitrost ...

Drugace pa irc, telnet in ftp v konzoli deluje cist normalno ... ce neki
ftpjam v konzoli je prenost cist zadovljiv > 2k/sek ...

 indy

Dodatne informacije o seznamu Starilist