Soud-disastre AWE 32 in Linux

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Sob Feb 1 12:21:52 CET 1997

A ima kdo kakšno idejo za tole?

Ko zalaufam mašino in bootam linux mi resetera AWE in da line-in na
maximum, tako da če poslušam kakšno glasbo zraven se mi začne dret skozi
tamale zvočnike.
Menda se da to v kernel source nastaviti... Če ima kdo kakšno idejo.

Vključeno imam takole:

Ojačevalec line-out -> AWE line-in
Ojačevalec line-in <- AWe line-out

Aja pa še ali je komu ratalo awe driverje inštalirat pod linuxom?

			Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/       http://vector.nevtron.si/andy
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist