USR externi modemi

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sob Feb 1 12:11:25 CET 1997

Hi!

En vprasanje...Zakaj se mi na Sportsterju 33.6 VOICE (EXT) vedno znova
spremeni glasnost, ko se modem resetira??? Ko z potenciometrom spreminjam
glasnost ta pol ostane enaka samo za ta klic, cim odlozi slusalko in spet
dvigne vec ni ta nastavljena glasnost...Kolikor jaz vem je na prejsnjih
sportsterjih glasnost ostala tako kot je potenciometer...Je kaksni ukaz za
to ali kaj???

						LP, Alen

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist