PPP

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Sob Feb 1 00:30:57 CET 1997

On Fri, 31 Jan 1997, Marko Luksa wrote:

> zanimiva ideja. za povezavo se uporablja telnet. Torej iz tega po tvojem
> mnenju sledi, da se 0x8d znak ne prenasa preko linije in povroca

Ne, to ravno ne sledi, ampak obstaja le sum, da bi se temu karakterju
lahko kaj zatikalo na poti. Za natancne podatke o prepustnosti povezave bi
le to moral s cim preveriti, npr. z linecheck-om. Seveda je pa tudi sum
dovolj, da poskusis PPP brez tega znaka. Morda bo pa delalo.

> zamrznitve.Problem je sedaj, kako pppd-ju dopovedati, da naj tega znaka ne
> posilja (kot jaz vem, lahko pppd-ju s pomocjo asyncmapa izkljucis le znake
> med desetisko 1 in 32 (oz. nekje okoli 32). Tista escape <hex kode> pa
> mislim, da ne dela na pppd.

Dela, dela. Tudi sam to uporabljam. V /etc/ppp/options (ali kaksno drugo
primerno mesto) dodaj kar tole vrstico:

escape 8d

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist