LUGOS

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Feb 15 13:08:16 CET 1997

On Sat, 15 Feb 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Jaz se ze nekaj casa spravljam za v Monitor napisati en clanek
> na temo Linuxa. Za zacetek tako na splosno o Linuxu (v odgovor na
> tisti debakel o Windowsih in OS/2, ki so mu dali naslov Operacijski
> Sistemi), potem pa, ce bo proradilo, kar redno serijo clankov,
> povezanih z Linuxom. Samo spraviti se je tezko.. :(

Ce ti ni odvec, bi predlagal, da pogledas stare clanke, ki so bili
objavljeni v Win.Ini pred kaksnim letom ali nekaj takega (aktualna
verzija kernela je bila takrat 1.0.9 in distribucija Slackware 1.2). Ker je
Linux od takrat krepko napredoval, bi bilo fino to videt tudi iz novih
clankov kjerkoli so ze objavljeni.

Bilo bi fino tudi, ce lahko upostavas strukturo bralstva Monitorja, ki je
veliko manj "hackerska" od bralcev win.ini in jim namenis vec High-End
moznosti uporabe Linuxa.

> Trenutno se sicer bavim s tisto IPC serijo, ampak casa mam cez in cez dovolj
> za se kaksen clanek zraven...
>
> A se kdo za Monitor ze loteva cesa takega?

Baje bo imel g. Matjaz Potrc clanek o office suitih v eni od naslendjih
stevilk. Ce bi se dalo pred tem se kaj napisat v Monitor o samem sistemu
ne bi bilo napacno. Bi pa bil vesel, ce bi bili clanki na dovolj visokem
nivoju, da se ne bi obsojecim uporabnikom linuxa zacelo kolcati, ko bojo
clanek prebrali:)) Se mi zdi, da je 90% clankov v Monitorju na izrazito
nestrokovnem nivoju, posebej za ljudi, ki se z opisanim podrocjem poklicno
ukvarjajo.

			gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist