LUGOS

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sob Feb 15 12:59:10 CET 1997

On Sat, 15 Feb 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Jaz se ze nekaj casa spravljam za v Monitor napisati en clanek
> na temo Linuxa. Za zacetek tako na splosno o Linuxu (v odgovor na
> tisti debakel o Windowsih in OS/2, ki so mu dali naslov Operacijski
> Sistemi), potem pa, ce bo proradilo, kar redno serijo clankov,
> povezanih z Linuxom. Samo spraviti se je tezko.. :(
> Trenutno se sicer bavim s tisto IPC serijo, ampak casa mam cez in cez dovolj
> za se kaksen clanek zraven...
> A se kdo za Monitor ze loteva cesa takega?

Fino..
Jaz trenutno ustvarjam dva velika clanka in sicer
-linux distribucije (redhat, debian in slackware)
-linux office paketi (applixware, cios in staroffice -zadnja beta).
to za win.ini...

pogresam pa in imam v planu napisat, samo nimam cajta v naslednjih nekaj
mesecih (in bi bil zadovoljen ci bi kdo drug to naredil) clanek o linux
2.0 nasploh - kaj je sprememnb, kaj je boljse in oh in sploh, ter kaksno
primerjavo o dosemu in opendosu.  Sicer pa bo clanek o WABIju objavljen
v naslednjim win.iniju.

p.s. pred casom sem se pogovarjal z urednikom mojega mikra pa je rekel da
bi bili zainteresirani za kaksne linux clanke, tako da , go ahead!

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist