LUGOS

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Ned Feb 16 13:22:25 CET 1997

On Sat, 15 Feb 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Trenutno se sicer bavim s tisto IPC serijo, ampak casa mam cez in cez dovolj
> za se kaksen clanek zraven...

No, kaj takega...?!?! Imas kaksen recept za cas? Od vseh stvari, ki mi
primanjkujejo, mi casa se najbolj primanjkuje in skoraj ne pomnim vec,
kdaj je bilo zadnjic, da sem imel cez in cez dovolj casa.

Sicer pa me je tisti clanek o komunikacijah med procesi navdusil in ze
nestrpno pricakujem nadaljevanje.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist