LUGOS

Timotej Ecimovic - Cic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sob Feb 15 12:25:00 CET 1997

> Hmm. Mislis da rabimo glasilo? Jaz poleg tele mailing lsite in WWW strani
> kamor bi lahko dajali vse clanke ne vidim potrebe po tem. Pac pa bi bilo
> fino, ce bi v slo. rac. revije kaj pisali o linuxu. Jaz in gody to nekako
> ze pocneva v win.ini... Ce se kdo pocuti pisateljsko navdahnjen in ima kaj
> za napisat naj NAPISE, potem pa lahko kjerkoli to objavi. Ce ne bodo
> drugje nikjer hoteli (malo verjetno), sem preprican da se bo v Win.Ini
> nasel plac... Ce bi pa se v monitor al pa moj mikro kdo kaj napisal bi
> bilo pa sploh fino, tako da pokrijemo celo rac. sfero, ne samo tisto ,ki
> [...]
Jaz se ze nekaj casa spravljam za v Monitor napisati en clanek
na temo Linuxa. Za zacetek tako na splosno o Linuxu (v odgovor na
tisti debakel o Windowsih in OS/2, ki so mu dali naslov Operacijski
Sistemi), potem pa, ce bo proradilo, kar redno serijo clankov,
povezanih z Linuxom. Samo spraviti se je tezko.. :(

Trenutno se sicer bavim s tisto IPC serijo, ampak casa mam cez in cez dovolj
za se kaksen clanek zraven...

A se kdo za Monitor ze loteva cesa takega?

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist