LUGOS

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sob Feb 15 12:14:43 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Alen Salamun wrote:

> Hmmm....Jaz pa mislim da bi bilo pametno eno "cago" naredit pa bi se tam
> dogovorili..Bi blo cool...:)

Ja, mogoce bi res ze bil cajt.

> P.S: Je ze kdo razmisljal o kakem glasilu drustva???? Mam polno idej za
> clanke:)

Hmm. Mislis da rabimo glasilo? Jaz poleg tele mailing lsite in WWW strani
kamor bi lahko dajali vse clanke ne vidim potrebe po tem. Pac pa bi bilo
fino, ce bi v slo. rac. revije kaj pisali o linuxu. Jaz in gody to nekako
ze pocneva v win.ini... Ce se kdo pocuti pisateljsko navdahnjen in ima kaj
za napisat naj NAPISE, potem pa lahko kjerkoli to objavi. Ce ne bodo
drugje nikjer hoteli (malo verjetno), sem preprican da se bo v Win.Ini
nasel plac... Ce bi pa se v monitor al pa moj mikro kdo kaj napisal bi
bilo pa sploh fino, tako da pokrijemo celo rac. sfero, ne samo tisto ,ki
bere eno revijo.
       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist