Wolfram Research & Linux

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Feb 10 14:19:36 CET 1997

On Mon, 10 Feb 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Najdi mi en resen program za 3D grafiko, ki bo do maximuma izkoristil
> hardware!

Kaksno mašino pa imaš ?
Mojega bogega pentiumčka izkoristi ze kar precej programov, ki so na voljo.
BTW: a si mogoče probal brlcad ?
Je program ameriške vojske in rabiš licenco (zaradi ključa), drugače je
pa free. (Hmm, k meni je licenca hodila več kot 2 leti :))

Ali si mislil kaksen specifičen grafični hardware. V tem primeru je tako
vse odvisno samo od X strežnika.

> Imam hercules dynamite 128/Video. Tisti XF86_W32 je bulshit!

A že XFree 3.2 ?
			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist