Wolfram Research & Linux

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Pon Feb 10 10:29:19 CET 1997

David Klasinc wrote:

>  Novell? Caldera?

Najdi mi en resen program za 3D grafiko, ki bo do maximuma izkoristil
hardware!

>  Kaksno kartico pa imas? Vsaj v slackware 3.1 se mi zdi da je vec kot
> 200 graficnih kartic na izbiro v xfconfig pa se od teh je nekaj
> 'generic' zadev...

Imam hercules dynamite 128/Video. Tisti XF86_W32 je bulshit!

				Andy

--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/       http://vector.nevtron.si/andy
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist