Xi in graf. kartice

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Pon Feb 10 10:37:27 CET 1997

Jaka Mele wrote:

> Eto, dve muhi na en mah. Accelerated X je komercialni X server, ki podpira
> vec graficnih kartic, kot lahko sanjamo. Stvar stane okoli 100$, je pa
> zlata vredna. www.x-inside.com ... mislim pa da je svoje cajte imel to
> tudi Gody.. ?
Jaz sem kupil ACC X v 2.1 in stvar lepo deluje na vseh karticah ki sem
jih sprobal razen na moji (Hercules Dynamite 128/Video)!
Stvar je taka da se kartica s tem driverjem (smao s tem) obna¹a kot da
bi imela pol spomina skurjenega. Pojavljajo se črtice čez zaslon in
takrat ko uporablja dve strani (page) je druga stran kr-neki.
Pod win95 to ne dela niti pod NT

				Andy
Pa btw. stvar se da dobiti tudi ceneje, če si ¹tudent ali pa če ima¹ KUD
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/       http://vector.nevtron.si/andy
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist