Xi in graf. kartice

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Feb 10 14:14:36 CET 1997

On Mon, 10 Feb 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Jaz sem kupil ACC X v 2.1 in stvar lepo deluje na vseh karticah ki sem
> jih sprobal razen na moji (Hercules Dynamite 128/Video)!
> Stvar je taka da se kartica s tem driverjem (smao s tem) obnaša kot da
> bi imela pol spomina skurjenega. Pojavljajo se črtice čez zaslon in
> takrat ko uporablja dve strani (page) je druga stran kr-neki.
> Pod win95 to ne dela niti pod NT
>
> 				Andy
> Pa btw. stvar se da dobiti tudi ceneje, če si študent ali pa če imaš KUD

Ja, v 1.2 ta kartica ni podprta. Črtice čez zaslon se pa pojavljajo tudi
pri slabih klonih. (Na primer Asus klon z mach 64 in podobno). Pri
komercialnih X strežnikih (še posebej Acc. X) je priporočljivo imeti prav
točno določeno podprto kartico.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist