Xi in graf. kartice

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Pon Feb 10 18:57:18 CET 1997

Matjaz Godec wrote:

> Ja, v 1.2 ta kartica ni podprta. Črtice čez zaslon se pa pojavljajo tudi
> pri slabih klonih. (Na primer Asus klon z mach 64 in podobno). Pri
> komercialnih X streľnikih (ąe posebej Acc. X) je priporočljivo imeti prav
> točno določeno podprto kartico.
Daj zrihtaj si da boš pošiljal samo en mail....

			Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/       http://vector.nevtron.si/andy
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist