[StarOffice]

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pon Feb 10 14:38:39 CET 1997

> Banzai!
>
>  See the topic? Je ze kdo instaliral? Kako se obnese? Je sploh vredno
> prenasat tisto solato disket? :) Kako je z Latin2 fontki?
>
> David!

	Howdy!

	Jst sem preizkusil StarOffice beta1, beta2 in beta3. Zdaj cakam
na beta4, ki bo zuni menda nekje aprila. Zadeva zgleda zlo dobra, ampak
samo zgleda. Zaenkrat je se prevec nestabilna za resno uporabo. Najvecje
tezave so z instalacijo. Pr beta 2 instalacija ni prou delala. Lahko si
zinstalirou StarOffice samo za enega userja. Pri beta3 so rekli, da
je zadeva popravljena in da setup program dela, ampak jst dobim samo
core dump. Web browser ne dela in ves internet bar je boljse pustiti pri
miru. Ko bo zadeva koncno delala, bo pa zelo zabavno editirati fajle, ki
se nahajajo na kaksnem oddaljenem racunalniku. Imena fajlov so namrec
podana kr z URLji. Star Draw je lih tko dober kot Corel Draw, Star Writer
je vsaj tako dober kot Word, etc. Paket bo idealen za tiste, ki mislijo,
da je lazje delati ce klikas z misko. Jst se bom veselil Star Draw-ja,
za editiranje bom pa se kr naprej uporabljal TeX in emacs.

	S fonti se se nisem igral, solato disket se pa splaca prenasati
samo, ce mislis, da bos koga (vkjucno s seboj) preprical, da se splaca
se malo pocakati do koncne verzije.

	Feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist