[ LUGOS ] Kje je disk?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Dec 11 09:49:51 CET 1997

On Thu, 11 Dec 1997, Boris Benko wrote:

> A imas dovolj mocan napajalnik za toliko diskov? Ce so vsi IDE, potem se
> startajo hkrati, kar zna biti problem. Ce imas moznost, vzemi neko PC skatlo
> in poskusi napajati diske iz drugega napajalnika, da vidis, ce ti problemi
> zginejo.

Hm, pomojem tole nebi smel biti problem... *scratch* Sem ze imel po stiri
ide diske, dva cd-roma, pa se kako zadevo, pa ni bilo nic narobe... Razen
tega, da je bilo v kisti pol tone kablov, ker sem moral pac nekako vse
skupaj priklopit :)) napajalnik je bil pa standard, 200W al 220W, karkoli
je ze... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist