[ LUGOS ] Kje je disk?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Dec 9 22:12:22 CET 1997

On Tue, 9 Dec 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Diskovje mam takole:
>   primary master: Western Digital 540 Mb
>   primary slave:  Quatum Maverick 540 Mb
>   secondary master: Wearnes CD-ROM
>   secondary slave:  Quantum Fireball 1089 Mb

... snip snip ...
> A je mozno da zadeva rata zato, ker mam oba (CDROM in Fireball) na
> istem kablu iz napajalnika?

Um... Ne... :) Nekako se mi zdi, da je strom strom.. :))

Obstaja varianta da malo premeces diskovje?ALi je takle razpored
essential za delovanje vsega skupaj?

Probaj dat cdrom na secondary slave... Najbrz bo treba kaj experimentirat
z diski... Vcasih se zgodi, da ti rata zadet 'jackpot' in potem nic ne
dela ali pa slabo dela...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist