[ LUGOS ] Kje je disk?

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Čet Dec 11 09:21:18 CET 1997

A imas dovolj mocan napajalnik za toliko diskov? Ce so vsi IDE, potem se
startajo hkrati, kar zna biti problem. Ce imas moznost, vzemi neko PC skatlo
in poskusi napajati diske iz drugega napajalnika, da vidis, ce ti problemi
zginejo.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676