[ LUGOS ] Screenburner. [Off-Topic]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Dec 5 08:23:43 CET 1997

On Fri, 5 Dec 1997 marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si wrote:

> Zakaj imam obcutek, da ga sam nimas (ali pa vsaj ne sebi primernega)? ;)

 Hm, imam tako delo, da moram vsake toliko casa tudi kak notebook v roke
vzet.. Tako da sem delal ze z vecino teh zverin, ki jih pri nas
prodajajo... :P In tocno to.. nisem nasel takega, ki bi bil primeren
zame... Ni mi vsec drgnit po tistem 'scegetavcku' LCD ekrani so se podn,
ok so svetle izjeme :) etc, etc...

> Ker pri obicajnih uporabnikih (ki seveda nimajo serverjev doma),
... snip snip ...
> prihraniti pri racunu za elektriko (pa se hitreje se zbudi + nekaj malega
> si naredil za boljsi svet... ;))
Zaenkrat bo pri meni racunalnik se zmeraj non stop prizgan, brez APMja..
;)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist