[ LUGOS ] Screenburner. [Off-Topic]

marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si marko.samastur na marvin.fmf.uni-lj.si
Pet Dec 5 00:52:39 CET 1997

Zdravo,

On Fri, 5 Dec 1997, David Klasinc wrote:

> A mi lahko vsaj eden obrazlozi, kaj so zadnje cajte ljudje tolk mahneni na
> ta power managment? A imajo vsi notebooke al kako? *scratch* Tam bi blo to

Recimo zaradi ekologije in varcevanja (kamor sodi tudi to, da ne
izklapljas racunalnik, vendar to ne pomeni, da mora ves cas vse v njem
tudi dejansko delati).

> edino uporabno... Ok, o tem da so notebooki tko cena/uporabnost se vedno
> bolj poden, nebi razpravljal... ;> Torej zakaj APM in power managment

Zakaj imam obcutek, da ga sam nimas (ali pa vsaj ne sebi primernega)? ;)

> sploh? Meni racunalnik dela non-stop, pa me zanima, kaj je tako lepega na
> tem, da treba ob vsakem ponovnem zagonu diska cakat kar lep cas, da se vse
> skupaj pretegne in zavrti... (bog ne daj da bi imel kak nor disk s 7200
> rpm) in da se vse skupaj potem spet normalizira?

Ker pri obicajnih uporabnikih (ki seveda nimajo serverjev doma),
racunalnik precej pociva in je vprasanje, kaj storiti v casu njegovega
pocitka. Ali ga izklopis, kar sploh ni dobro zanj, pa se bolj dolgo cakas
na to, da se zbudi, ali pa ga imas vklopljenega in poskusas nekaj
prihraniti pri racunu za elektriko (pa se hitreje se zbudi + nekaj malega
si naredil za boljsi svet... ;))

Lp,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist