[ LUGOS ] Screenburner. [Off-Topic]

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Pet Dec 5 01:10:38 CET 1997

> A mi lahko vsaj eden obrazlozi, kaj so zadnje cajte ljudje tolk mahneni na
> ta power managment? A imajo vsi notebooke al kako? *scratch* Tam bi blo to
> edino uporabno... Ok, o tem da so notebooki tko cena/uporabnost se vedno
> bolj poden, nebi razpravljal... ;> Torej zakaj APM in power managment
> sploh? Meni racunalnik dela non-stop, pa me zanima, kaj je tako lepega na
> tem, da treba ob vsakem ponovnem zagonu diska cakat kar lep cas, da se vse
> skupaj pretegne in zavrti... (bog ne daj da bi imel kak nor disk s 7200
> rpm) in da se vse skupaj potem spet normalizira?

Kaj pa vem. Jaz recimo imam racunalnik vklopljen naceloma dokler se mi da
delati nanj. Cez vikend delam zjutraj, pa recimo proti veceru. Tedaj ves dan
gori in bi bilo dobro, da bi imel APM. S tem, da nimam casa muciti se z
APMjem...

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676