[ LUGOS ] Screenburner. [Off-Topic]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Dec 5 00:40:02 CET 1997

> Probaj nastaviti v BIOSu v APM nastavitvah (ce uporabljas APM
> seveda, ce ne uporabljas, pa zacni uporabljati).

A mi lahko vsaj eden obrazlozi, kaj so zadnje cajte ljudje tolk mahneni na
ta power managment? A imajo vsi notebooke al kako? *scratch* Tam bi blo to
edino uporabno... Ok, o tem da so notebooki tko cena/uporabnost se vedno
bolj poden, nebi razpravljal... ;> Torej zakaj APM in power managment
sploh? Meni racunalnik dela non-stop, pa me zanima, kaj je tako lepega na
tem, da treba ob vsakem ponovnem zagonu diska cakat kar lep cas, da se vse
skupaj pretegne in zavrti... (bog ne daj da bi imel kak nor disk s 7200
rpm) in da se vse skupaj potem spet normalizira?

 Hm, nene to ni flame, in ne pravim da je power managment bedarija... Heh,
za nekaj pa mora bit uporabno, drugace nebi noben tega pogruntal (/me se
spomne na Windows...)

ObLinux:
 Hm, ok porihtal sem apache SSL, tako da ce koga zanima kaj vec, me lahko
vprasa... :) Hum... a kdo uporablja PHP 3.0? Zaenkrat je se v alpha
release in mi nekako ni da bi se igral... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist