[ LUGOS ] Printanje, HTML in sploh vse drugo... or whatever...

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Sre Dec 10 12:58:16 CET 1997

> Pa se to... Na nekem serverju, recimo na novi zelandiji imas nek nifty
> html dokument, in potem pride tja en user iz juzne afrike in izpolne en se
> bolj fletkan form. Potem bi pa v tem formu imel en input field, kjer bi
> pisalo printer IP in notri bi napisal ip stevilko, kjer imas printer..
> recimo v estoniji... in tam bi estonci debelo pogledali, ker bi njihov
> printer ven pljunil nekaj kar sploh noben od njih ni dal printat...

Tole bi delalo samo pod predpostavko, da Estonci nimajo pojma o administraciji
svojih masin... Ampak kolikor sem slisal od enega Estonca, oni kar obvladajo
kompjutorje!

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist