[ LUGOS ] Printanje, HTML in sploh vse drugo... or whatever...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Dec 10 13:36:32 CET 1997

On Wed, 10 Dec 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Tole bi delalo samo pod predpostavko, da Estonci nimajo pojma o administraciji
> svojih masin... Ampak kolikor sem slisal od enega Estonca, oni kar obvladajo
> kompjutorje!
:))) Ja, to je ze ok... Estonci so cisto cool... :) To je bil samo tko
malo bolj widely razlozen primer, kaj bi rad pocel... Tam kjer se bo
printalo, bojo ze vedli, da se mora printat... :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist