[ LUGOS ] Printanje, HTML in sploh vse drugo... or whatever...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Dec 10 12:40:38 CET 1997

Banzai!

 Videl sem ze PS->HTML pretvornike, mene pa bolj znaima obratno, ko imas
nek lepi HTML in ga hoces v PS prezvecit... Po mojem kaj takega mora
obstajat, ce zna netscrape posnet dokument v PS obliki...

Pa se to... Na nekem serverju, recimo na novi zelandiji imas nek nifty
html dokument, in potem pride tja en user iz juzne afrike in izpolne en se
bolj fletkan form. Potem bi pa v tem formu imel en input field, kjer bi
pisalo printer IP in notri bi napisal ip stevilko, kjer imas printer..
recimo v estoniji... in tam bi estonci debelo pogledali, ker bi njihov
printer ven pljunil nekaj kar sploh noben od njih ni dal printat...

Jaz sem vse skupaj nekako tako mislil narest, da bi ko se pac form submita
serverju, server vse skupaj obdelal in predelal ter na disk posnel en
file, ki bi ga potem zagrabil nek drug deamon, ki bi ga najprej premlel in
pospravil v postscript, potem pa dal naprej lp(r)-ju, ki bi ga pac naprej
forwardal kamorkoli bi pac user to zelel in bi se potem sprintalo...

*wheeze* Je izvedljivo kaj takega?

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist