[ LUGOS ] Re: Se nekaj o FTP prenosu

Iztok Saje iztok na mobitel.si
Sre Dec 10 10:55:55 CET 1997

Zivijo !
Tole NI odgovor na postavljeno vprasanje, tole je se par mojih stotinov
diskusiji.

Za hitrost FTPja ni nic kriv FTP: FTP pac uporablja TCP. Za hitrost
cesarkoli pod TCPjem
so vazne nastavitve TCPja (in tudi IPja). Te reci ponavadi smrtnikom
niso dosegljive in
se skrivajo po obskurnih kotickih v bogsigavedi.h in ne_slataj.c.

Jaz sem se malce igral s TCP po radioamaterskem omrezju in imam mocen
obcutek, da
je nekaj gnilega pre tem, kako Linuxova inkarnacija TCP/IP uporablja
razne casovnike itd.
Nekje na "todo" listi imam brskanje, kako poguljufati reci, da bo
potrjevanje delalo
tako, kot si zelim. Na zivce mi gre, ker potrjuje VSAK datagram, namesto
da bi
potrdil samo zadnjega. To je povsem tezava v omrezju, kjer je sicer
znosna prenosna
hitrost, zakasnitve na poti pa so neznosne. Nekako bi ga rad zgoljufal,
da resno jemlje
TCP okno (MTU je samo dolzina enega IP okvirja, TCP_window pa pomeni,
koliko krame je
lahko hkrati nepotrejene v omrezju). Zaenkrat se nisem staknil
spodobnega heca, kako
naviti TCP... Ampak Linux je dokaj pohleven za te reci.
Ce okvirji letijo notri neenakomirno (recimo, ping zelo skace), in se
sem ter tja se
kaj izgubi, potem se vse upocasni ...
Bo treba malo Coxa zagnjaviti... Upam, da se je v Belgiji ze udomacil in
lahko zopet
"pegla" Linuxov TCP/IP.

Wintendo je najbrz bolj navit: tule v sluzbi mi ne uspeva z Linuxa
doseci FTP hitrosti,
ki so obicajne za Wintendo - ampak se ne sekiram, ker mi Linux to naredi
VEDNO in PRAV in
brez cudnih sesuvanj. me je pa ze imelo, da si posnamem oba FTPja in
skusam ugotoviti,
kje pravzaprav tici haklc. Enkrat.

Tele diskusije o navijanju FTPja so neskoncne: pred letom sem se silno
zabaval, ko se
je vkljucil Russ Nelson (slavni Crynwr SW, packet driverji, clarkson
driverji itd...).
Njegov mega hint: daj AVO meter na coax in pomeri AC volte... To je 100%
metoda !
Nekaj lastnikov 100 000 USD vrednih instrumentov je dozivelo histericne
napade, ampak
metoda je prava ! Tako lahko tocno gledas zasedenost na koaksu.
Tako je on testiral svoje driverje.

lep pozdrav,
             iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist