[ LUGOS ] ld ne najde libX11

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Sre Dec 10 11:19:04 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Tole v resnici ne pravi loader temvec linker.

Seveda, lapsus lingue ;-)

Ales Horvat wrote:

> Zraven pa se pogleda v dire, ki so navedeni v /etc/ld.so.conf.
>
> (Ce spremenis ld.so.conf moras pognati ldconfig da ustvaris
> /etc/ld.so.cache, saj ld v bitsvu isce po njem)

Vse to imam. Tudi v /etc/ld.so.cache je libX11.so navedena.
Knjiznico libpgplot.so, ki je v /usr/local/lib ld brez problemov
najde.

Ker ima to tezavo vsaj se eden, ki uporablja Debian-a,
me zanima, ce je to samo problem Debian distribucije.
Zato bi prosil kogarkoli, naj poskusi linkat program, ki
uprablja libX11.

Lep pozdrav.

	Zlatko

Dr. Zlatko Rek               |  Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mech. Engineering |         +386 61 1771 150
Lab. for Fl. Dyn. and Therm. |    Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                  | E-mail: zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA  |    WWW: http://www2.ijs.si/~rek