[ LUGOS ] ld ne najde libX11

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 10 08:53:21 CET 1997

Howdy!

On Tue, 9 Dec 1997, Marko Mlakar wrote:

> [...]

Tole v resnici ne pravi loader temvec linker. Ce jaz kaj vem, potem linker
po defaultu isce knjiznice samo v /lib in /usr/lib. Vse ostale lokacije mu
moras povedat z -L/path/to/libraries

> V temle tvojem primeru tole zahteva libX11.a, ki jo dobis zraven
> slacka v X development.

Ni res. Sicer ne vem, ce je tole napisano v manih na Linuxu, ampak na
kaksnem drugem sistemu je explicitno omenjeno. Velja pa tudi za Linux.
Namrec: ko linker pride do opcije '-lmylib', potem najprej poisce
knjiznico 'libmylib.so' (oz. 'libmylib.sa' pri a.out sistemih). Ce je ne
najde, potem poisce knjiznico 'libmylib.a'. No ja, navadno se da linkerju
dopovedat tudi, da naj kaksno knjiznico linka staticno (mislim da deluje
takle konstrukt: '-Wl,-static -lmylib -Wl,-shared' med opcijami gcc-ju)
cetudi je na voljo dinamicna varianta (pride prav ob prevajanju programov,
ki rabijo Motif). Seveda lahko explicitno navedes, kaj naj linka (recimo
'/path/to/my/libs/libmylib.a').

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist