[ LUGOS ] Kje je disk?

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sre Dec 10 08:30:21 CET 1997

Yo!

> From: Timotej Ecimovic - Cic
>
> Diskovje mam takole:
>   primary master: Western Digital 540 Mb
>   primary slave:  Quatum Maverick 540 Mb
>   secondary master: Wearnes CD-ROM
>   secondary slave:  Quantum Fireball 1089 Mb
>
> BIOS mi vse vidi. Jumperji za slave-master so pravilno nastavljeni.
>
> Linux mi pa recimo vsake tretjic-cetrtic, ko se mi buta,
> ne spozna bodisi secondary masterja ali pa secondary slava.
> Recimo najde CDROM in ne najde FIreballa, ali obratno.
> Ampak samo vsake tretjic ali cetrtic... Sicer je ok.

> [...]
Hmm...probaj tako da bos imel CD-ROM na primary ali secondary slave.
Jaz sem imel nekaj casa nazaj tudi velike probleme s tem in izkazalo
se je da je kriv kontroler na plati (bug v low-cost plati). Enostavno
mi noben disk na primary slave ni deloval v redu (transfer je bil
najvec 150kB/s recimo med primary master in slave). Probal sem
razlicne plate in na drugih platah je zadeva delovala OK.

Sedaj imam CD-ROM na primary slave, na secondary portu pa imam se
dva removable (rack) diska in zadeva dela v redu. Mogoce je transfer
malo manjsi na prvem disku ker je slave pac CD-ROM pa se za tistih
par kB ne sekiram :)

Hmm...se eno vprasanje z moje strani. Kaj pomeni to [PTBL]. V BIOSu
imam vse diske nastimane na LBA, prvi je wd11200 (drugi je CD-ROM),
tretji je wd2420 cetrti pa wd31600. Prvega mi kernel v redu spozna
kot LBA, cetrtega pa mi ne spozna kot LBA ampak kot normal s tem
da se zraven pojavi [PTBL]. Disk je v BIOSu nastavljen kot LBA...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist