[ LUGOS ] Struktura

The Creator andy na here.ml.org
Čet Dec 25 17:58:52 CET 1997

On Thu, 25 Dec 1997, Tine Zorko wrote:

> [...]
> verjetno kar nekaj...
>
> 1. Zelo rad bi se odvadil Win95, pa mi to nekako ne uspe. Predvsem sem
> navajen, da v sistemih kot so bili dos, Win95, itd, obstaja taksna
> struktura direktorijev, kot si jo sam zgradis. V Linuxih je to ocitno
> drugace. Vsi direktoriji so nekako standardni in vsak nekaj pomeni, a
> jaz za Boga! ne vem kje se lahko poigram in kje ne. Nocem vam jemati
> dragocenega casa za opis strukture Linuxa, prosim le za kaksen dober
> link, kjer je vsaj nekaj o tem ze napisanega in mogoce celo graficno
To je najbolje ce si v knjiznici sposodis knigo od Sasa Divjaka (UNIX).
Tu bos nasel vse o strukturi UNIX-a. Vecina tega pa itak velja za Linux.

> 2. Kolega pravi kako je VI(m) dober editor, kako ga je navajen, kako vsi
> dobri programerji uporabljajo vi in se in se. Jaz pa se ga ne morem in
> ne morem navaditi. Pa tudi ce bi se ga, mi je se vedno lazje programcek
> naisati v kaksnem editorju posebno prirejenemu dolocenemu programskemu
> jeziku s prirocnimi menu-ji ipd. Kje so torej tiste poglavitne prednosti
> editorjev kot so vi in tudi compailer-jev got so g++ ali gcc...

Nikar ne poslusat folka, ki bluzi, da je VI dober editor!
Ce se se nisi navadil na noben editor, se probaj navaditi na Emacs. Emacs
ima on line help in tutorale, s katerimi se bos takoj navadil ga
uporabljati.
Kar pa se tice programiranja, pa obstaja WPE, ki je user inetrface za
programiranje, zelo podoben Borlandovim, in se obarva ti sintakso.

> 3. TeX ali LaTex. Kje ga lahko najdem na mojem racunalniku. Ali je to
> podobno recimo.. WinWordu ali pa le WordPad-u?? Pa ostali programi..
> Recimo za kaksno full dobro graficno oblikovanje ali pa oblikovanje WWW
> strani..
Poglej si Lyx. Drugace pa je Tex mora!

> O.K. Dost bluzenja, ce ne me se bo kdo vrgel iz liste dol. Bistvo je v
> tem, da po vsem tem kar slisim o Linuxih dobim tako dober obcutek in
> dobro mnenje o sistemu, pa ne vem kje in kako se ga posteno lotit. Imam
> nekaj literature, a je tudi ta bolj mgrrr... Prosim le za nekaj
> zacetniskih nasvetov, pa tudi kako se lotit administracije..

Cisto preprosto. Ne se je!
Ce se jo pa ze hoces, si pa malce oglej man page, pa ostale doc file
predvsem FAQ in HOWTO.
Preden karkoli pocnes, si naredi sistemsko disketo za linux, pa pazi, da
ne povozis ostalega, kar imas na disku (win95?).

				Andy
--
   E-MAIL:   andy na here.ml.org  |  developer under UNIX and all
      TEL:  +386 61 152 15 07  |  versions of M.S. Windows.

Dodatne informacije o seznamu Starilist