[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Tomaz Ocepek ocepek na sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Dec 7 23:36:58 CET 1997

ojla!

> ifconfigom
> sprejemu.

ja nekako da se kartica pravilno postavi je potrebna dolzina kabla najmanj
1.5m med vsakim segmentom.

> Mah zadeva deluje bp ce je kabel daljsi od enega metra. Par mailov nazaj pa
> sem povedal da je
> connection UTP in ne coax :) torej tukaj sploh ni dileme...
>
> In masina na sosednji mizi dosega 800kB/s s tem da je v tem primeru server
> ISTI (in je v
> sosednji sobi), kabli so pa tudi vsi enaki (kupljeni ze narejeni)...

sicer pa. gelde presona.. imas v blizi kak izvor magnetnega sevanja?
npr. velik kablov za strom, al pa kake boxe???? to zelo vpliva na hitrost
prenosa podatkov...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist