[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Ned Dec 7 23:50:21 CET 1997

Blaz Podrzaj wrote:

> potem
> k/s.
> masine
> ifconfigom
> sprejemu.

> Mah zadeva deluje bp ce je kabel daljsi od enega metra. Par mailov nazaj pa
> sem povedal da je
> connection UTP in ne coax :) torej tukaj sploh ni dileme...

Govorim o UTP kablu od kartice do huba ali switcherja. Intelove kartice so
notoricne okrog prekratkih kablov. Dali so nasvet, da mora biti za pravilno
delovanje autosensinga kabel biti dolzine vsaj 10m. Problem v dolzini je v
bistvu samo ta, da kartica ne zazna pravilno 10 ali 100 mega moda. Samo to.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676