[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Ned Dec 7 19:04:22 CET 1997

Yo!

> From: Danilo Godec & ostali Co.

> Kolikor mi je znano, so za kable tako ali tako dolocene minimalne dolzine
> (npr. 3m za koax - se mi zdi). Tega se menda drzijo vsi.

Mah zadeva deluje bp ce je kabel daljsi od enega metra. Par mailov nazaj pa
sem povedal da je
connection UTP in ne coax :) torej tukaj sploh ni dileme...

In masina na sosednji mizi dosega 800kB/s s tem da je v tem primeru server
ISTI (in je v
sosednji sobi), kabli so pa tudi vsi enaki (kupljeni ze narejeni)...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist