[ LUGOS ] Struktura

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Dec 25 15:52:19 CET 1997

On Thu, 25 Dec 1997, Tine Zorko wrote:

> 1. Zelo rad bi se odvadil Win95, pa mi to nekako ne uspe. Predvsem sem
Hm, pohvalno... Zakaj ne uspe? :P

> navajen, da v sistemih kot so bili dos, Win95, itd, obstaja taksna
> struktura direktorijev, kot si jo sam zgradis. V Linuxih je to ocitno
> drugace. Vsi direktoriji so nekako standardni in vsak nekaj pomeni, a
Um?! Kaj si pa pod windows lahko sam zgradis? Kaj vec kot startup
direktorija ne mores narest... in se ta je ponavadi x:\windows

> jaz za Boga! ne vem kje se lahko poigram in kje ne. Nocem vam jemati
windows ima tudi svoj system direktorij, pa program files, pa desktop, pa
kaj jaz vem kaj se vse... vse si lahko tako organiziras kot pri drugih
OS'ih. Je, cisti isto kot v windoze... ko nek program instaliras, ga potem
klices iz tistega direktorija, ali ga das v PATH... :)

> dragocenega casa za opis strukture Linuxa, prosim le za kaksen dober
> link, kjer je vsaj nekaj o tem ze napisanega in mogoce celo graficno
> uprizorjenega.
Poglej si Linux Bible, baje je tam to zelo lepo opisano..

> 2. Kolega pravi kako je VI(m) dober editor, kako ga je navajen, kako vsi
Um, *scream* *flee* *run away*. Tvoj kolega se moti, zelo moti. VI je vse
samo editor ni! :P Ja mogoce je dober, smao kot editor je lousy... ;>

> dobri programerji uporabljajo vi in se in se. Jaz pa se ga ne morem in
Um, poznam veliko dobrih programerjev, ki se jim zelodec obraca ob pogledu
na vi

> editorjev kot so vi in tudi compailer-jev got so g++ ali gcc...
Poglej si ``jed'' to je nek programerski editor, ki omogoca tudi barvanje
sintakse in podobne stvari...

> Recimo za kaksno full dobro graficno oblikovanje ali pa oblikovanje WWW
> strani..
kar se tice TeXa in LaTeXa nimam pojma o tem.. :) (Ja pa kaj, ne mi zdaj,
da 'real' unix user to obvlada *grin*).

Za graficno oblikovanje, si poglej gimp (www.gimp.org) za WWW oblikovanje
si pa poglej specifikacije, ki jih najdes na www.w3.org in kak dober text
editor (joe/jed/pico) *grin*, tole ti bo kdo drug odgovoril... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist