[ LUGOS ] Struktura

Tine Zorko tine.zorko na uni-mb.si
Čet Dec 25 02:13:52 CET 1997

Ses!

Kot novincek in uporabnik Linuxa imam nekaj vprasanj, na katra odgovori
bi po mojem mnenju prisli prav veliko taksnim kot sem jaz. Teh pa je
verjetno kar nekaj...

1. Zelo rad bi se odvadil Win95, pa mi to nekako ne uspe. Predvsem sem
navajen, da v sistemih kot so bili dos, Win95, itd, obstaja taksna
struktura direktorijev, kot si jo sam zgradis. V Linuxih je to ocitno
drugace. Vsi direktoriji so nekako standardni in vsak nekaj pomeni, a
jaz za Boga! ne vem kje se lahko poigram in kje ne. Nocem vam jemati
dragocenega casa za opis strukture Linuxa, prosim le za kaksen dober
link, kjer je vsaj nekaj o tem ze napisanega in mogoce celo graficno
uprizorjenega.

2. Kolega pravi kako je VI(m) dober editor, kako ga je navajen, kako vsi
dobri programerji uporabljajo vi in se in se. Jaz pa se ga ne morem in
ne morem navaditi. Pa tudi ce bi se ga, mi je se vedno lazje programcek
naisati v kaksnem editorju posebno prirejenemu dolocenemu programskemu
jeziku s prirocnimi menu-ji ipd. Kje so torej tiste poglavitne prednosti
editorjev kot so vi in tudi compailer-jev got so g++ ali gcc...

3. TeX ali LaTex. Kje ga lahko najdem na mojem racunalniku. Ali je to
podobno recimo.. WinWordu ali pa le WordPad-u?? Pa ostali programi..
Recimo za kaksno full dobro graficno oblikovanje ali pa oblikovanje WWW
strani..

O.K. Dost bluzenja, ce ne me se bo kdo vrgel iz liste dol. Bistvo je v
tem, da po vsem tem kar slisim o Linuxih dobim tako dober obcutek in
dobro mnenje o sistemu, pa ne vem kje in kako se ga posteno lotit. Imam
nekaj literature, a je tudi ta bolj mgrrr... Prosim le za nekaj
zacetniskih nasvetov, pa tudi kako se lotit administracije..

Hvala za vsak se tako skromen nasvet, ki bo upam prisel prav se komu. Pa
tudi Lugos listi bom lazje sledil (trenutno mi se primanjkuje znanja, da
bi razumel vse vase tezave in koristne napotke ;-=)

						Tincek

Dodatne informacije o seznamu Starilist