[ LUGOS ] Kje je disk?

Borut Kumperscak kumpri na mindless.com
Čet Dec 11 11:59:35 CET 1997

At 20:37 9. 12. 1997 CET, you wrote:
>Diskovje mam takole:
>  primary master: Western Digital 540 Mb
>  primary slave:  Quatum Maverick 540 Mb
>  secondary master: Wearnes CD-ROM
>  secondary slave:  Quantum Fireball 1089 Mb
>
>BIOS mi vse vidi. Jumperji za slave-master so pravilno nastavljeni.

Poskusi diske zmetat ven iz ohislja in pol poglej, ce stvar dela. Ce dela,
jih nameci nazaj not na druge polozaje kot so bili prej. Zakaj? Imel sem
podobne tezave kot ti, ker sem imel dva WDja namontirana natancno enega nad
drugim (kot je predvideno v ohisju - nekaj mm prostora med njima), ko pa
sem enega prestavil v drug bay (a obstaja lepa slovenska beseda za to?) je
cudezno zacelo vse delat kot je treba.

Pa lep pozdrav!

kumpri

___