[ LUGOS ] Linux PPP

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Dec 4 09:57:34 CET 1997

On Thu, 4 Dec 1997, Zlatko Rek wrote:

> Mene tudi zanima. Opazil sem, da kombinacija Win95+PPP+X_Win32 dela vsaj
> dvakrat hitreje kot Linux+PPP+XFree386!

Bah! Po mojem malo pretiravas... Oz imas kaj narobe nastavljeno.. Kaj pa
vem, meni se zdaj dela vse tako kot je delalo vcasih... Ne glede na to,
katerega IPSja klicem in ne glede na to a delam z Win95 (redko) oz
Linuxom...

 BTW, Kaj ima XFree oz X_Win32 z PPPjem? *scratch*

> Ce imas UART 16550 na serijski kartici lahko.

Yes, Yes!

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist