[ LUGOS ] Linux PPP

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Čet Dec 4 10:38:35 CET 1997

David Klasinc wrote:

> Bah! Po mojem malo pretiravas...

Nic ne pretiravam, rekel bi celo, da je fator >2.

> Oz imas kaj narobe nastavljeno..

Saj zato pa sprasujem :-)
Ce poganjam npr. Netscape lokalno, potem res ni opazne razlike.
Ko pa na remote masini pozenem X clienta, pod Linuxom traja
vsaj 2x toliko casa, da se odpre okno, kot pod Win95.

>  BTW, Kaj ima XFree oz X_Win32 z PPPjem? *scratch*

Kaj pa vem? Mogoce ima X_Win32 tole ze vgrajeno ;-)

	dxpc is an X protocol compressor designed to improve
        the speed of X11 applications run over low-bandwidth
        links (such as dialup PPP connections).

Lep pozdrav.

	Zlatko

P.S. Da ne bo nesporazuma: Ne delam reklame za Micro$oft!

Dr. Zlatko Rek                          |     Phone: +386 61 1771 200
Faculty of Mechanical Engineering       |            +386 61 1771 150
Lab. for Fluid Dynamics and Thermodyn.  |       Fax: +386 61 218 567
Askerceva 6                             |    E-mail:
zlatko.rek na fs.uni-lj.si
SI-1000 Ljubljana, SLOVENIA             |       WWW:
http://www2.ijs.si/~rek