[ LUGOS ] Linux PPP

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Dec 5 00:43:38 CET 1997

On Thu, 4 Dec 1997, Dusan Matic wrote:

> Sam sem imel s tem tud dolocene probleme... namrec, ppp config je bil
> nastavljen na 115.200, nikol pa ni bilo v resnici vec kot 38.400 ...
> Problem sem resil tako, da sem modemove ukaze shranil v njegov NVRAM,
> potem pa sam modem initializiras z ATZ OK AT OK .. tale AT OK na koncu
> pa mi sedaj brez problemov popravi na 115.200...

*scratch* Sploh nevem, zakaj si ljudje delajo take klobasaste init stringe
za modeme, nastavis nvram (vsak spodoben modem ima vsaj stiri profile, ki
jih lahko uporabljas) in power-on default in potem imas za init AT...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist