[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Ned Dec 7 17:12:54 CET 1997

Blaz Podrzaj wrote:

> Saj sem vedel da se bos ti oglasil in ne bos povedal nic, cesar jaz ze prej
> nebi vedel :)
> Mrezne kartice so v vseh racunalnikih iste (3c905). Racunalnik na sosednji
> mizi ima
> prenos 800/850kB/s. Sicer jaz vem, da se pri TCP/IP prenasajo se razni auth
> in control
> paketi, samo nobeden me ne bo preprical da je teh paketov toliko, da bi se
> transfer zmansal za 4x :)

Na transfer rate lahko vpliva:

1. Pri ftpju, ce mora masina podatke prenesti z pocasnega ali obremenjenega
diska. Pri zelo obremenjenem disku mi prenos pade na 400kilo/s.

2. Iz ISA kartic spravis nekje 700-800 kilo/s, PCI busmastering pa dajo od 900
do 1 mega/s. Vec kot mega pa ni sanse. Tudi teoreticne ne.

3. Ce imas kaksno 10/100 kartico z autosensingom in ZELO KRATEK KABEL, potem
vcasih kartica ne skoci v pravi mode in ... gre prenos z 200 do 400 k/s.
Nastavi na pravi mode na roko. Tipicni simptom je, da transfer iz te masine
GRE ZELO POCASI, na to masino pa relativno hitro (cca 600k/s). Z ifconfigom
vidis, da ima ima 85% ali se vec napak pri oddaji, skoraj nic pri sprejemu.

4. Slab kontakt v kablu. Preglej z ifconfig, koliko errorjev imas pri prenosu.

5. Velikost okna pri TCP/IP prenosu. Preveri velikost in nastavi ustrezno. Na
koliko moras nastaviti, ne bi v tem kratkem mailu.

6. IPX ima nek burst mode, ali nekaj takega, kjer lahko prenese (ce gledamo
file transfer) malenkost vec kot TCP/IP. IPX pa ima v splosnem vec broadcastov
in na splosno na pocasnejsih linkih *dosti slabse* dela.

7. Neke NE2000 (Compex) kartice in 3Com XL kartice imajo bug. Ce imas NE2000,
jo vrzi stran, ce imas pa 3Com, pa imas nek workaround, poglej v  syslog, tam
ti napise, ali ima kartica bug ali ne.

8. Se enkrat se prepricaj, ce imas povsod prave driverje za kartice. Meni je
enkrat Linux spoznal napacno 3Com kartico (prevec pa tudi nisem gledal, kaj je
spoznal), masina je bila relativno hitra, vendar je vecino svojega casa proces
prezivel v sistemskem nacinu dela. Kaj je delal, pojma nimam. S pravim
driverjem se je vse uredilo.

> Zato, ker je na sosednji mizi machina s takim transfer rateom :) In btw jaz
> sem instaliral Win95
> na 386/40 4MB RAM z vsemi moznimi net peripetijami in je zadeva delovala
> *ponder* :)

Tuniraj velikost okna.

Upam, da kaj od nastetega pomaga.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676