[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Dec 7 17:58:17 CET 1997

On Sun, 7 Dec 1997, Boris Benko wrote:

> 2. Iz ISA kartic spravis nekje 700-800 kilo/s, PCI busmastering pa dajo od 900
> do 1 mega/s. Vec kot mega pa ni sanse. Tudi teoreticne ne.

1100 kb/s je povsem realno tudi z ISA kartico na koax kablu (razen, ce ftp
program laze - kar je tudi mozno). V enem od mojih prejsnjih mailov je to
tudi vidno. Je pa res, da je ISA kartica (3c509) samo v clientu, v serveru
pa je PCI Compex - NE2000 comp. Kot sem pa ze rekel, videm sem tudi ze
prenose 1,2 Mb/s. Toliko o teoriji :)

> 3. Ce imas kaksno 10/100 kartico z autosensingom in ZELO KRATEK KABEL, potem
> vcasih kartica ne skoci v pravi mode in ... gre prenos z 200 do 400 k/s.
> Nastavi na pravi mode na roko. Tipicni simptom je, da transfer iz te masine
> GRE ZELO POCASI, na to masino pa relativno hitro (cca 600k/s). Z ifconfigom
> vidis, da ima ima 85% ali se vec napak pri oddaji, skoraj nic pri sprejemu.

Kolikor mi je znano, so za kable tako ali tako dolocene minimalne dolzine
(npr. 3m za koax - se mi zdi). Tega se menda drzijo vsi.

> 7. Neke NE2000 (Compex) kartice in 3Com XL kartice imajo bug. Ce imas NE2000,
> jo vrzi stran, ce imas pa 3Com, pa imas nek workaround, poglej v  syslog, tam
> ti napise, ali ima kartica bug ali ne.

Hmmm... Jaz imam z Compex NE2000 comp. karticami odlicne izkusnje.

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist