[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Ned Dec 7 15:53:27 CET 1997

Yo!

> From: David Klasinc

>  Tukaj je se dosti drugih stvari, ki vplivajo na transfer rate... S
> kaksnimi kabli je narejena mreza, kaksne so mrezne kartice v obeh
> racunalnikih (ja, razlicne mrezne kartice lahko bremzajo vso zadevo),
> poleg tega se pri TCP/IP prenosu v paketih prenasajo se druge
informacije,
> ki niso podatki, ki jih ti prenasas...

Saj sem vedel da se bos ti oglasil in ne bos povedal nic, cesar jaz ze prej
nebi vedel :)
Mrezne kartice so v vseh racunalnikih iste (3c905). Racunalnik na sosednji
mizi ima
prenos 800/850kB/s. Sicer jaz vem, da se pri TCP/IP prenasajo se razni auth
in control
paketi, samo nobeden me ne bo preprical da je teh paketov toliko, da bi se
transfer zmansal za 4x :)

> Sploh pa zakaj bi transfer rate moral biti tako velik? Pa kaj ce je
> 10Base2 oz 10BaseT deklariran z 10Mb/s... ;> Za Windowse tudi pise, da
> delajo na 8Mb rama... *cackle*

Zato, ker je na sosednji mizi machina s takim transfer rateom :) In btw jaz
sem instaliral Win95
na 386/40 4MB RAM z vsemi moznimi net peripetijami in je zadeva delovala
*ponder* :)

> Meni pri FTPju ni nikoli uspelo doseci hitrosti nad 800Kb/s, pa sem imel
> dve 3COM kartice, in racunalnika sta bila tri metre narazen... Pri IPX
> povezavi, je prislo do prenosa skoraj 900Kb/s...

Jah ocitno so se ti pri TCP/IP prenasali se kaksni fake paketi :) Kiddin'
:)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist