[ LUGOS ] X fonti

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Sre Dec 24 23:20:25 CET 1997

Primoz Peterlin wrote:

> Se da biti natancnejsi, na kaksen nacin stvar ne dela? Je bdftopcf v
> $PATH? Je datoteka changeformat izvodljiva (chmod 755)?

Se opravicujem za nejasnosti. To je vsebina te datoteke:

#!/bin/bash
for FILE in *.bdf
do
  bdftopcf $FILE -o `basename $FILE .bdf`.pcf
done

"chmod a+x foo" naredi isto, a ne? :-) Meni je to bolj jasno kot tiste
stevilke.

Ker sem skripto uporabil (beri: hotel uporabiti) samo enkrat sem jo
postavil v /.
Nato sem se premaknil v direktorij s fonti in zagnal

/changeformat *

Predvidevam, da je problem tukaj, a ga ne znam resiti. Na zalost. Cez
kaksen mesec ali dva bom to upam znal.

Ups, se opravicujem. Tista zvezdica je nepotrebna, a ne?
Ko sem stvar zagnal kar tako je vse opravila. Stupid me...

I'm now open to flames...

Bye,

Borut Mrak
Student of chemistry