[ LUGOS ] X fonti

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Dec 24 17:30:12 CET 1997

On Wed, 24 Dec 1997, Borut Mrak wrote:

>      for FILE in *.bdf
>      do
>        bdftopcf $FILE -o `basename $FILE .bdf`.pcf
>      done
> A je to kaksen shell script? Ce je, za katero lupino?

Da. Za katerokoli lupino, ki vsaj v grobem uposteva ,,POSIX Shell and
Utility Application Interface`` -- torej sh, ksh, bash... *Ne* pa za csh
in izpeljanke.

> Napisal sem datotekico changeformat, ki ima na zacetku
> #!/bin/bash
> pa stvar ne dela.

Se da biti natancnejsi, na kaksen nacin stvar ne dela? Je bdftopcf v
$PATH? Je datoteka changeformat izvodljiva (chmod 755)?

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist