[ LUGOS ] X fonti

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Dec 25 17:48:52 CET 1997

On Wed, 24 Dec 1997, Borut Mrak wrote:

> Se opravicujem za nejasnosti. To je vsebina te datoteke:
>
> #!/bin/bash
> for FILE in *.bdf
> do
>   bdftopcf $FILE -o `basename $FILE .bdf`.pcf
> done

Saj se vsi ucimo... Mene sta recimo Ulrich Drepper in Francois Pinard
nedavno tega okrcala zaradi uporabe programcka basename v skriptih. Baje
stvar ne dela ravno povsod, kot bi morala, in fantje pri GNU zato raje
telovadijo s sed.

> Ker sem skripto uporabil (beri: hotel uporabiti) samo enkrat sem jo
> postavil v /.

Bog obvarji! *Nikar* programov (vkljucno s skripti) ne postavljajte na
korenski imenik. Za razliko od nekaterih drugih sistemov (CP/M, MS-DOS)
Unix tam ne isce programov. Ce mislis, da bos svoj program se kdaj
uporabil, je primerno mesto imenik /usr/local/bin, ce pa je program za
enkratno uporabo, pa ga pozeni kar v tistem imeniku, kjer delas, npr.

cp changeformat /moj/imenik/s/pisavami
cd /moj/imenik/s/pisavami
./changeformat

> Nato sem se premaknil v direktorij s fonti in zagnal
> /changeformat *
> Ups, se opravicujem. Tista zvezdica je nepotrebna, a ne?
> Ko sem stvar zagnal kar tako je vse opravila. Stupid me...

Hmm... Tista zvezdica je res nepotrebna (programcek nicesar ne bere z
ukazne vrstice), vendar pa ta hip tudi ne vidim, zakaj bi motila. Ce se
kaj razumem na programiranje v ukazni lupini, bi jo moral skript brez
besed ignorirati. V primeru, ko bi bilo res veliko datotek v imeniku, bi
sicer lahko naletel na kaksno omejitev bufferja v ukazni lupini, drugace
pa ne vidim, zakaj bi to motilo.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist