[ LUGOS ] Zmrz

Danilo Godec danci na kibla.org
Ned Dec 14 11:19:30 CET 1997

On Sun, 14 Dec 1997, Miha Tomsic Mike wrote:

> Se komu sanja, zakaj bi sploh prislo do te napake?
>
> Aja, kernel je 2.0.27, Slackware96, libc je 5.3.12.

Ce je zadeva na netu, bi to lahko bil kak teardrop attack (razlicni
racunalniki so razlicno reagirali nanj - od takojsnjega reboota do
popolnega (a do sedaj tudi takojsnjega) zmrza.

> Se nekaj:
>
> Po rebootu, ki je potekal povsem normalno (seveda je moral fsck pospraviti
> disk), sem si ogledal loge. Opazil sem, da se mi obuvanje Linuxa vedno
> zacne z:
>
> Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Cannot find map file.
> Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Console: 16 point font, 400 scans
> Dec 12 20:29:01 AltaMarea kernel: Console: colour VGA+ 80x25, 1 virtual console
> ..
>
> Kaksen map file je to, zakaj ga ni in kdo ga potrebuje?

Pri meni obstaja /System.map (oz. /boot/System.map), katerega dobis s
kernelom (npr. /usr/src/linux/System.map). Kaj tocno pocne, ne vem, ga pa
ocitno rabi kernel.

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist