[ LUGOS ] Zmrz

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Ned Dec 14 19:00:33 CET 1997

On Sun, 14 Dec 1997, Ales Horvat wrote:

> Ce imas multiuser masino, se je mogoce kateri uporabnik poigral s
> slavnim:
>
> main() { while(1) fork(); }
>
> Ce je tako, bos moral omejiti userjem stevilo procesov, rama ter mogoce
> se max load, ki ga lahko nabijejo..

Zdi se mi, da na nekaterih unixih niti omejitev stevila prostih PIDov na
userja ne pomaga, verjetno zato, ker fork neprestano zahteva oz. caka, da
mu bo sistem dodelil prosti PID, to pa se ne zgodi. Ima kdo podrobnejse
podatke o tem?

Jernej

  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science