[ LUGOS ] Zmrz

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Dec 14 18:58:38 CET 1997

On Sun, 14 Dec 1997, Danilo Godec wrote:

> Pri meni obstaja /System.map (oz. /boot/System.map), katerega dobis s
> kernelom (npr. /usr/src/linux/System.map). Kaj tocno pocne, ne vem, ga pa
> ocitno rabi kernel.

Rekel bi, da kernel tega vseeno ne rabi. Vec let temu nisem posvecal
nobene pozornosti in je vedno vse delalo. Sele pri uporabi lsof-a se mi je
pokazala potreba tudi po tej datoteki.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist