[ LUGOS ] Se nekaj o FTP transferu

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Dec 9 07:52:03 CET 1997

Meni se zdi problematicno cukanje kablov, ko userji prekinejo kontakte, potem
jemanje kablov iz vticnic, kjer gre s kablom se pol vticnice (ali pa je luknja v
zidu), ter vtikanje kablov v kartico, kjer *popokajo* kontakti na kartici in je
kartica hin ali pa izmotavanje kabla iz sopa, kjer user vlece za kabel kot da bi
repo skubel in se ponavadi zalomi tisti jezicek, ce ravno nimas tiste plastike
na vtikacu.

=b

David Klasinc wrote:

> BAH! Narejeni v stacuni ali pa doma... preveri jih! :) So vsi narejeni po
> istem vzorcu? Tudi ce je kabel lepo narejen in vse fino zgleda, je zelo
> vazen rapozred barv zil v kablo etc, etc... jaz sem imel s tem ze veliko
> problemov... :)
>
> David!
>
> "To wildly go, where no whale has gone before!"

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676